onsdag 9 maj 2012

Say cheese.....cake

Sitter just nu och avnjuter en härlig frukost. Turkisk yoghurt med jordgubbar. Och  K A F F E såklart.


Igår blev det ännu mera bak till söndagens kalas. 2 cheesecakes med hallon och Ballerina kladdkaka. Verkar väldigt mumsiga, eeeh och kaloririka! Undrar om jag ska försöka få till lite rulltårta och drömmar idag? Skulle ju egentligen bakat allt för flera dar sen, men jag är ju ganska så seg av mig. Kanske blir det så att familjen får ställa sig och rulla drömmar när de kommer på söndag förmiddag? Hade nog inte förvånat dem ett dugg!
Jag ska iallafall putsa fönsterna på insidan. Jihoo va kul.
Igår kom jag för övrigt inte ur mina myspyskläder. Var hemma hela dan, rätt så skönt ändå, med ett litet avbrott i form av en skogspromenad (ja, och även då var jag klädd i myspys). Så vad gjorde jag då resten av dan?? Nej, jag vet faktiskt inte. Haha.
Kan förresten meddela att min viktförändring nu ligger på 2 kg. Minus alltså.
Några bilder från skogspromenaden kommer här:

Vitsippor i massor!

Min favoritskogsväg

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar