onsdag 22 januari 2014

En tur till Väla och lite julstädning

Teknik är bra så länge det funkar hihi. Helt plötsligt kan jag inte föra över bilder från mobilen till datorn. Men brorsan gav mig ett tips om att skicka bilderna till min email. Och det funkar ju tjohoo!

Så nu tar vi ett skutt tillbaka några veckor och hamnar på Väla i Helsingborg. Mamma och jag tog en tur dit när jag var i Halmstad senast. Det blev inte så mycket shopping, men en kul utflykt!

Vi var vrålhungriga när vi kom dit, så vi började med att äta.
Mamma har ny fin scarf, köpt på Lindex.
Tröjan är också ny, köpt på Leora i Halmstad.


Schnitzel med räkor, grönsaker och pommes!


Julpyntat


Fint blomsterarrangemang.
 
 
Fräscht på Väla.
 
 
Här köpte vi faktiskt ingenting, jag lovar!
 
 
Innan vi åkte hemåt åt vi varsin bakad potatis, mums!
 
 
Hälsade såklart på syster och Ellen också!
 

Och åkte på att dammsuga julgransbarr.. Thank yooou! :)


Fast Ellen hjälpte ju till!
 
 
Och så träffade jag Anna. Det blev en kväll med kycklingvingar på Harrys, mums!


Julgranen stod fortfarande på plats på Stora Torg.

 
 
Idag är jag ledig, blir lite pyssel här hemma, lite matinköp och Dans Fuego ikväll.
Efter påminnelse från syrran ska jag också försöka få till en årskrönika 2013, bättre sent än aldrig :).
 
Moåarsning!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar