onsdag 21 augusti 2013

Semesterbilder från Halmstad

Hänger efter lite här eftersom bloggappen på mobilen strejkat lite. Så nu kör vi bilduppdatering från sista semesterveckan.
A jobbade den veckan och jag tog en tur till Halmstad. På vägen dit mötte jag upp familjen i Ullared. Lite Gekåsshopping är aldrig fel!

Fikasugen på Gekås!


En tur till centrum med mamma och pappa.
 

Nissan från Österbro.
 
 
Fika på Espresso House.
 
 
I Love Musicals ska jag se både i Malmö och Halmstad i höst!
 
 
Storgatan.
 

Nissan. Biblioteket till vänster.


Uteservering vid Nissan.


Fick en fin lampa av mamma och pappa i förlovningspresent. Passar perfekt!


Anna och jag körde en fredagkväll på stan!
 
 
 
Innan jag for hem till Borås åkte vi och hälsade på lilla pärlan. Hon bjöd på blåbärspaj i vackra tallrikar!
 
 
 
Morsning!

1 kommentar:

  1. Härliga foto & så fin lampa du fått :)
    /Kramar Annmi

    SvaraRadera