onsdag 9 januari 2013

Årskrönika 2012 oktober-december

Sista delen av "årsredovisningen" kommer här!

Lilla Sotis kom äntligen hem efter 4 månader på rymmen! Sötnos.


Morfar fyllde 91 och det firade vi traditionsenligt på Hishults Gästgiveri.





Malin och jag gick på efterlängtad konsert med Peter Jöback i Scandinavium.

 

Några veckor senare var det dags att se samma konsert en gång till, den här gången med familjen i Malmö. Vi passade även på att besöka nya stora köpcentrat Emporia.




Vi köpte nya möbler och nya tapeter till TV-rummet.


Ellen hade storstädning i mormor o morfars lådor. Dagens outfit: jeansklänning från London


I slutet på NOVEMBER åkte vi på mysig julmarknad på Kalmar Slott.




DECEMBER innebär julförberedelser och vi hade julbakdag hos syrran.



A och jag åkte till Göteborg över helgen och gick på Lisebergs Julmarknad. Mysigt!




Julfirande i Halmstad.




Tomten kom med julklappar även till mig :)

Äntligen fick jag jordgloben jag velat ha så länge!


Fint ljusfat med ljus. Söta ängeln av glas fick jag av Ellen. Fick även en prenumeration med favoriten Ernsts nya tidning. Linda like Ernst.


Söt rosa berlock till mitt Pandorahalsband. Passar perfekt!


Termomugg (Linda like kaffe) och skål med lock (och polkagrisar i, mumma)


Och så blev det nyår! Det firades med 3-rätters hemma hos familjen F-D.

Julklappsklänning 2011 från Bondelid.




Gott Nytt År!

Sådärja, det var min lilla årskrönika!
Oj, vad mycket vi hittade på 2012, hoppas det blir lika mycket 2013!

Nu ska jag åka iväg och dansa Fuego, tjoho!

Morsning!

1 kommentar:

  1. Waoooo...otrolig krönika...
    Nu önskar jag god fortsättning på 2013/Kram från mig ♥ ...

    SvaraRadera