onsdag 27 juli 2011

Konsten att packa

Nu är jag ledig i två dagar och då passar vi på att åka till Göteborg. Och jag ska ännu en gång försöka mej på att packa så lite som möjligt och ändå få med mej ALLT jag behöver. Det är inte lätt, det råkar alltid bli lite för mycket :) Och den här gången ska vi dessutom åka tåg så då vill jag inte släpa på för många väskor. Hur ska detta gå?
Imorgon går vi på Liseberg på dan och sen röjer vi loss i stan (läs: löser korsord på hotellrummet) på kvällen. På fredagen blir det lite shopping i stan. Vi ska bo på Radisson Blu Scandinavia, ser ut att vara ett fint hotell. Längtar efter frukosten!
Nu ska jag fixa i ordning broccolisoppa till kvällsmat och sen startar packningsutmaningen! Hoppas jag hinner med en stund i soffan också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar