måndag 9 december 2013

I`m back....

....ja, det var ett tag sen jag kikade in här... närmare bestämt exakt 2 månader sen....meeen nu är jag tillbaka. Känner att jag återigen vill göra om och byta namn och utseende (varför blir jag aldrig nöjd?), hittar liksom inte det där perfekta namnet, som stämmer in på och beskriver just mig. Får gnugga geniknölarna lite till :).

Nu hoppar jag tillbaka lite i tiden, för vill gärna visa bilder från min morfars födelsedag, som vi firade traditionsenligt en dag i oktober på mysiga Hishults Gästgivaregård.


Morfar, 92 år och Mamma.


Ellen och pappa Magnus var på bushumör.
 
 
Bror Christian.
 
 
Svåger Magnus och jag.
 
 
Syskonskara.
 
 
Det bjöds på kalkon, mums vad gott!
 
 
Bordsdekoration.
 
 
Kul egobild.
 
 
Vi fortsatte firandet hemma hos mor o far.
Ellen ville provsmaka tårtan innan servering. Den fick Mycket Väl Godkänt.
 
 
Ellen samlade på sig mosters och mormors halsband. Diamonds are a girls best friend :).


Tjusig leopardklänning tycker moster.


Riktigt mysig dag, som det alltid är när familjen samlas. Jag har världens bästa och roligaste familj!
Och nu ska jag göra mitt bästa för att hålla igång bloggen, för det är ju så himla roligt att ha.
Dagen bjuder på ledighet, snön faller ute, jag ska vara inne och mysa och pyssla lite.

Moåarsning! så säger en äkta hallänning

2 kommentarer:

  1. Ett namn slog mig: "Linda-helt enkelt", kan funka?
    Ha det! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset Ulla! Det är lätt att snöa in på samma bana, bra med nya ideer :)

      Radera