söndag 7 juli 2013

V75 i Halmstad

Igår var det dags för traditionsenligt besök på Halmstadtravet och V75. Folkfest i strålande solsken.


Gårdagens outfit blev min nya vita långkjol (älskar den!), köpt på La Redoute. Rutig blus från GinaTricot, har några år på nacken. Solglasögon H&M.


Gårdagens skor: sandaler Indiska, köpta förra sommaren när vi var i Stockholm och jag fick fruuuktansvärt skoskav av ballerinaskorna jag gick runt i. Dessa skaver inte nånstans, underbara! :-)


Tyvärr gick det inte så bra i vårt spelande :-). Men men, alltid kul att titta på folk och bara umgås. Och äta sockerkaka och dricka jordgubbssaft på en picknickfilt.





A fastnade på bild, händer inte så ofta. Min mamma var också med.


Champagne och hummer hade vi inte råd med när vi åkte därifrån, men väl pizza! Gottgott!
PS liiite långt mellan inläggen här nu, men har fastnat lite i instagramträsket hihi, ska försöka skärpa mig!

Morsning!

2 kommentarer:

  1. Såå fin du är en sådan kjol har jag fast knälång :)& sååå mysigt med trav/Kramar Annmi

    SvaraRadera