torsdag 22 november 2012

Var är snön?

Jag var bara tvungen att sätta mig vid datorn och kolla Bonde söker fru när jag om hem från jobbet igår. Det var ju hela två veckor sen förra avsnittet eftersom det var fotboll just exakt den tiden förra onsdagen. Blä.
Nu är det spännande. Kamelbonden, vem ska han välja? Och skånske Johan?
Klas och den andre (Sven-Arne?) verkar iallafall ha gjort sina val. Mmm... spännande värre.

Urtrist väder här idag, som vanligt denna höst. Jag vill ha SNÖ nu! Det blir ju så himla mycket ljusare då. Hoppas den kommer snart.
I väntan på snön kommer här några bilder från vintern 2010. Mysigt, eller hur?









Idag ska jag försöka mig på att göra Sjömanskyckling a la Mannerström. Återkommer med recept (om det blir gott hihi).
Morsning!

1 kommentar:

  1. Oooooo....Ljuvligt vackra Vinterfoto,hör riktigt snön knarra under fötterna & kylan biter i kinden :)
    Ha en fin dag,vännen/Kram Annmi

    SvaraRadera